logo

Od 14 sierpnia do katalogu nagród programu premiowego Navigator dołącza 10 nowych produktów  przygotowanych z myślą o tych, którzy już 3 września ponownie zapełnią szkolne korytarze. Kategoria „Uczniowski niezbędnik” powiększyła się przede wszystkim o młodzieżowe torby i plecaki.

Ogólne

Od 14 sierpnia do katalogu nagród programu premiowego Navigator dołącza 10 nowych produktów  przygotowanych z myślą o tych, którzy już 3 września ponownie zapełnią szkolne korytarze. Kategoria „Uczniowski niezbędnik” powiększyła się przede wszystkim o młodzieżowe torby i plecaki.

Szkolna oferta programu Navigator spodoba się zarówno najmłodszym uczniom szkoły podstawowej, jak i zwracającym uwagę na styl licealistom. Torba na ramię, worek na obuwie, czy plecak Darth Vader Junior to tylko niektóre z nowych propozycji. Pełny katalog nagród jest dostępny pod linkiem: https://www.lotosnavigator.pl/.

Jak odebrać nagrodę?

Klienci sieci LOTOS mogą zamawiać nagrody w wygodny sposób na podanej powyżej stronie programu Navigator. Wystarczy dodać do koszyka wybrany upominek, a następnie wskazać stację LOTOS, na którą ma ona zostać dostarczona. System powiadomi klienta, kiedy przesyłka będzie gotowa do odbioru.

Warto przypomnieć, że od czerwca 2017 r. klienci mogą korzystać z programu premiowego Navigator na wszystkich stacjach paliw sieci LOTOS. Wszystko to dzięki rozszerzeniu zasięgu działania programu o stacje LOTOS Optima. Zmianie, która przyniosła korzyści dla obu stron. Atrakcyjny przelicznik punktowy i dobrze dopasowana oferta nagród mogą związać ze stacją znaczącą liczbę klientów. Natomiast w przypadku sieci stacji paliw, program premiowy jest jednym z ważniejszych elementów konkurowania o klientów i może być źródłem budowania przewagi.

***

Program premiowy Navigator został udostępniony klientom w 2008 r. Z kwartału na kwartał poszerza się zarówno grono jego uczestników jak i liczba nagród w katalogu Zwiększenie dostępności programu premiowego Navigator i umożliwienie zbierania punktów klientom w ramach wszystkich stacji paliw LOTOS jest jednym z elementów procesu ujednolicenia doświadczeń klientów. Niezależnie od miejsca postoju czy tankowania są jednakowo premiowani za przywiązanie i lojalność względem marki.

Dział Komunikacji Zewnętrznej, Grupa LOTOS S.A., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, tel. 58 308 83 88, 58 308 72 29, e-mail: media@grupalotos.pl

Udostępnij